Wednesday 26 December 2012

JOM!! buat rangkaian sendiri(FACEBOOK)


klik kat sebelah ni>>>>>>>>

Anda ingin membuat jejaring Sosial tapi Pengetahuan tentang reka bentuk web, HTML, dan php sangat rendah? Anda ingin seperti Mark Zuckerberg yang mempunyai wang banyak kerana jejaring Sosial Facebooknya terkenal di dunia? Waah sudah jangan banyak mengkhayal! Khayalan hanya membuat Anda tidak mau Berfikir. Khayalan akan hanya membuat Anda malas bekerja.


Itu kata orang dulu. GudegNet?  Segalanya dapat kita LAKUKAN asalkan ada usaha dan keterampilan. Seperti cara membuat "Facebook" versi You sendiri. Asal ada kemahuan untuk membuat dan ada keterampilan memegang tetikus serta papan kekunci (berkomputer, merah) Sebenar Anda boleh membuat jejaring Sosial talian seperti Mark Zuckerberg itu!

Kini untuk membuat jejaring Sosial seperti Facebook tidak memerlukan kemampuan pemprograman yang Mahir. pendek kata Cukup saja selama kurang lebih 30 minit, "Facebook" Anda pun sudah jadi! sistem di dlmnya pun sama seperti Facebook. Blh update status, upload foto / video, status komen / foto / video, kirim antaradinding, dan berbual. Nanti ketika JerSos (jejaring Sosial, merah) Anda sudah jadi, JerSos Anda dapat dijadikan sebagai direktori laman web. Kenapa? Karena di SANA terdapat fitur blog submitter. Jadi sekali You mensubmit alamat blog Anda ke dalamnya, maka selamanya postingan postingan blog Anda akan terbagi secara otomatis ke dalam pangkalan data JerSos itu. Asal Anda tahu saja, ketika pertama kali saya membuat JerSos versi saya, kedudukan Alexa meningkat menjadi 5000-dan carian di Google lbh mudah di halaman pertama.

Dan jangan lupa untuk sign up crazy facebook(ROSE) yang sudah saya buat...KLIK SINI


No comments:

Post a Comment