Monday, 13 April 2015

gempar!!! cara termudah cari duit

Assalamualaikum...

  OK hari ni xda cite psl buat Produk kcntikn Sendiri ke apa ..
Tapi saya nak offer pada sesapa yang berminat nak cari duit poket
Tanpa kuar berjual & Tanpa sebarang modal



Caranya cmni.. Jika korg berminat sila emel rozaliza86@gmal.com no phone sorang..pastu saya akan add sorang ke group telegram, tau kan telegram? Kena download kat playstore.. Telegram cam whatsapp je lbh kurang.. Bila saya dh add masuk group ..korg boleh copy description & gambar Produk Utk promote KT kawan or sapa2 melalui phone.. Klu korang ada byk group whatsapp or telegram lg OK.. Senang nk Bisnes.. Bila ada orang berminat nak Beli Produk ..korang terus order dgn saya.. Dgn bank harga yang tertera.. Tp sblm tu pastikan Org yg berminat nk beli tu bank in duit ke bank korang dulu.

Contoh harga agent( harga saya bg KT korang)
Rm50
Harga Jual( harga jual KT customer)
Rm75

So korang cuma bank in sy rm50.. Yg baki rm75 korang amik..

Huh dengan panjang lebar nya saya explain..

Tp kalau korang tinggal di area Kuala Lumpur boleh terus amik Barang by hand lagi senang kan?

Kalau berminat cepat2 emel no phone KT emel saya k...

Mcm2 Produk ada...

No comments:

Post a Comment