Wednesday 14 November 2012

Jom kenali!!! 10 jenis SEK* yang aneh.

Seks merupakan salah satu keperluan dalam kehidupan manusia sejagat .Tetapi tahukah anda terdapat beberapa seks fetish yang lari daripada norma seksual?. Jom kita selongkar 10 seks fetish yang aneh dan ada di antaranya dilabelkan sebagai jenayah.
1. EROTOPHONOPHILIA 
Kepuasan seksual yang dicipta menerusi kesakitan dan penyeksaan. Si pelaku sanggup mencederakan dan membunuh pasangan semata-mata untuk memuaskan nafsu.



2. NECROPHILIA 
Perlakuan jijik iaitu melakukan seks dengan mayat. Bukan sahaja mayat baru, malah si pelaku juga sanggup melakukan hubungan seks dengan mayat yang telah reput.


3. BURUSERA 

Perilaku seksual ini terkenal di kalangan warga Jepun iaitu obses dan menaikkan nafsu syahwat dengan seluar dalam terpakai. Wujud kedai serta mesin vending menjual seluar dalam terpakai di Jepun.


4. MECANOPHILIA 
Mempunyai keinginan seksual dengan objek mekanikal seperti basikal, motosikal mahupun kapal terbang dan helikopter. Salah satu kes yang pernah difailkan adalah Robert Stewart yang disenaraikan sebagai pelaku seks selepas ditangkap melakukan seks dengan basikal.


5. PEDOPHILIA
Sehingga Hari ini, ramai pelaku seks ini telah dihadapkan ke muka pengadilan kerana rasa nafsu membuak-buak mereka terhadap kanak-kanak di bawah umur.
6. TRICHOPHILIA 
Terdiri daripada pelaku seks yang obses dengan rambut serta bulu tidak kiralah sama ada bulu yang berada pada manusia mahupun haiwan. Ada juga di kalangan mereka yang terangsang dengan jaket bulu dan sebagainya.


7.  OSHOUJI 
Mendengar namanya sahaja tentunya anda sudah tahu dari mana asalnya perlakuan seksual sebegini. Uniknya, fetish ini berasaskan seni dan tulisan yang ditulis atau dilukis di atas tubuh pasangan.
8. EMETOPHILIA 
Muntah adalah salah satu sumber untuk menaikkan nafsu si pelaku. Si pelaku dan pasangan akan makan sebanyak mungkin dan kemudian memuntahkan makanan tersebut, seterusnya melakukan hubungan seks.


9. FORMICOPHILIA 
Serangga menjadi perangsang pada nafsu luar norma mereka. Digigit serangga terutama di bahagian sulit mampu menaikkan rasa klimaks syahwat sekali gus memberi kepuasan seks.
10. VORAREPHILIA 
Sering dikaitkan dengan isu kanibalisme dan pembunuhan kerana ia merupakan kegiatan seks yang memberikan kepuasan apabila si pelaku memakan pasangannya dan sebaliknya.

No comments:

Post a Comment